mandag 14. juni 2010

Ukas Gjestedesigner.


Noen ord om meg:
Hei alle sammen og tusen takk til Nordsalten Hobbyklubb 
som ville ha meg som gjestedesigner.
Jeg er 29 år, bor i Nedre Eiker nær Drammen sammen med mannen min,
datteren vår og en pusekatt.

Begynte med scrapping i 2005 og det siste året har det tatt helt av. 
Jeg scrapper i forskjellige stiler, kommer ann på bilder, farger og historier.
Hovedstilene er grunge med maling og sterke farger, og vintage. 
Jeg scrapper hovedsaklig datteren min, 
alle tantebarna mine og meg selv.
Lager også kort, vanligvis uten stempeltrykk.
Jeg er med i forskjellige design team i både inn- og utland, 
er skissedesigner for en amerikansk utfordringsblogg og jeg har hatt flere 
oppdrag som gjestedesigner.
Jeg holder også kurs på forespørsel. 

Her er mitt bidrag med inspirasjon av vann.
Bildene er av datteren min og er tatt på Kalvøya i Bærum.
Jeg har brukt ark fra Basic Grey, Webster’s page og My Mind’s Eye. 
QuicKutz-bokstaver, bånd og notatark fra Pink Paislee.
 
Tuusen takk til Ann - Katrin som stiller opp og gjester for oss.
Bidraget ser du i neste inlegg - gled dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar