fredag 15. april 2011

Utfordring #28: Konfirmasjon

Litt forsinket, men nå er det klart for vår neste utfordring, men først vinneren av utfordring #27 som ble



med dette utrolig flotte kortet:


Ta kontakt med oss på e-post slik at vi får ordnet med premien din!


Da er vi klare for utfordring #28 som er:


KONFIRMASJON


Sponsor:

Gluedots

og her er hva du kan vinne:



Inpsirasjon fra DT:

Anne Bente:

Marianne:

Wenche:



Gro:

Sonny:
Har du ikke blogg kan du sende bidraget ditt på mail til oss.

BIDRAG MOTATT PÅ MAIL:
Anny Breivik:







Da gjenstår det bare å ønske lykke til, du kan delta frem til 30. april kl 2000.








4 kommentarer:

  1. Da har eg lagt til linken eg mangla! Takk for at de sa i fra, så eg blir "gyldig"! Kjempeflott heimeside de har! Har og sent link på facebook :D

    SvarSlett
  2. Hei!Jeg ble vinner av utfordring # 27.Har prøvd å kontaktet dere på mailadr.men det kommer bare i retur.Er det feil adr.som står i sidebaren deres?
    Min mailadr.er torill_sk@hotmail.com.Adr.mi er Torill Skålvik,
    Nedre Rønningen 8
    6630 Tingvoll
    God påske! Og takk for at dere valgte mitt kort til vinner av utf.27.
    MVH.Torill

    SvarSlett
  3. Torill.

    Da har jeg sendt mail til deg.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Da har jeg lagt til mitt bidrag! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett