fredag 1. november 2013

Utfordring #84-Bingo



God morgen alle sammen og velkommen til en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Denne gangen vil vi utfordre dere til å lage en papirkreasjon inspirert av dette bingobrettet.


Og her er premien:
  Den er gitt av vårt flotte DT-medlem Junhild;


Som vanlig har vårt design-team laget nydelige inspirasjonsbidrag til dere
 og her kommer de:


 Anne Lill

Har brukt en diagonal bingorekke - punch, mønsterark og perler

Sylvia

Har brukt siste rekke vannrett. Tekststempel, punsh/dies og blomster.

Anita Lise
Jeg har brukt 1. rekke vannrett: Blonder, tags og perler.


Jeanett
Jeg har brukt 3. rekke vannrett. Dies/ punch, blomster og tekststempel.

Brita
Jeg har brukt flere rekker, bla.a:
Midtrekka loddrett: Tags- mønsterark- blomster
Høyre loddrett: Perler- metall- tekststempel

Pyntet papirpose.
Diagonal bingorekke: blonder, mønsterark og tekststempel.

 Vi gleder oss til å se alt det flotte dere skal vise oss i denne utfordringen.

4 kommentarer:

  1. Såå nydelig premie, og den blonden...love it♥l:)
    Lekre og inspirerende DT bidrag, som allti..flinke jentene!!♥♥
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  2. På kalenderen har jeg brukt 1 vanrett, blonder - tags - perler.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Hei! jeg var litt uheldig og leverte det samme kortet til utfordring 2 ganger.(nr.90 og 91) håper det er mulig å slette det ene. Jeg prøvde å rette opp i at jeg valgte feil "miniblide". Beklager dette.
    Mvh Henriette

    SvarSlett
  4. På julekalenderen har jeg brukt dies/punch,blomster og tekststempel:)
    Klem

    SvarSlett